Wednesday, October 7, 2009

Selektiv Konservatist...

Dagens Ord: Selektiv Konservativst

Detta är nog ett ord jag skulle vilja använda mig av i ett beskrivande syfte när man väljer att titta på min syn på vissa saker. Asså jag är verkligen för utveckling och nya saker, jag älskar nya byggen och jätte intresserad hur de tar form. Så länge som jag finner det iögonfallande och det inte kommer att ta bort något jag redan tycker om. Grejen att jag fortfarande kör XP fast med temat som ser ut som Windows 2000 mest för att jag anser det snyggare och enklare. Orka med Vista, ännu bökigare och de har flyttat om en jävla massa. Är extremt bekväm av mig. En av de anledningarna till att jag hållt mig till Nokia i alla dessa år när det är dags för att köpa ny telefon, jag orkar inte lära mig nya sätt att skriva mina mess på eller hitta till vissa saker. Kanske bara mest skulle kunna kalla mig lat ?

1 comment:

jessica said...

saknar dig också!