Wednesday, October 14, 2009

Tillplattad Och Oigenkännlig...

För att bevisa hur pass stora I-landsproblem jag har samt hur jävla fånig jag må vara så har jag på senare tid upptäckt till min besvikelse att en av mina favorit chokladbitar, Tarragona har bytt form och design på dess yttre hölje. Den har blivit tillplattad och fått en mörkare ton på dess skyddade plast som omger denna oerhört delikata chockladgåva som jag så ofta trånat efter.

Den brukade ha liknaden form som Ploppen hade men nä nu har de gått över till någon jävla platt skit och bara det faktum att de har bytt format på den gör att det inte blir samma sak när man först öppnar förpackningen och tar sig en bit, man blir besviken och det smakar inte lika gott. Det är alla ett gäng sodomiter på Cloetta, chokladfabriken från Helvetet !

1 comment:

Noa said...

underbart. puss.