Tuesday, September 29, 2009

En Fantastisk Jobbdag...

Fan va bra jag varit idag ! Jag förtjänar såå en Kaka ! så det skriker om det. Jag körde stenhårt ute på lagret i princip hela dagen och fick undan en jävla massa skit, duktig är jag. Min motivation var att jag fick äta sen när det var klart, vilket jag gjorde så tog min lunch strax efter 5-tiden istället för kanske vid 2-3. Passade på att möblera om lite också, kändes grymt nice. Jag är så duktig av mig. Henke var inte på jobbet men kommer in imorgon så blir väl att jag och Sidi snackar med honom då.

Liten update så på hur mitt ögonbryn ter sig och ah... vad kan jag säga, lite drygt 1/3 av skiten är borta och nedslipat och som det ser ut nu så kommer det lämna ett göttigt ärr men vi får se vad som händer de närmsta veckorna. Jag menar det värsta är väl bara att man får ytterligare ett ärr att lägga på sin lilla lista, inte mer med det. Just nu känns det bara väldigt fucked up att se ögonbrynet så där men jag vänjer mig säkert, är inte den som är den. Det enda som egentligen kommer att hända oavsett om det lämnar ett ärr eller inte är ju att jag bara blir häftigare på grund av detta, hur de riktigt är möjligt vet jag inte eftersom jag redan är på max men så är det bara, lite jobbigt men jag tror jag tar mig igenom detta med.

No comments: