Saturday, September 12, 2009

Cash Is A Bitch...

Ja men va glad jag blir, varför är alla så jävla kontantkåta ? Det suger med kontanter, man blir av med de lätt, de tar plats i plånboken och det är bara ett föråldrat system. Behöver ju naturligtvis ta ut pengar för att kunna hämta ut min mobil för på "posten" så kan man inte betala med kort men eftersom jag inte har några som helst kontatenter på mig så behöver jag ta ut 50 kr extra för att det hela kostar 665 kr och det minsta jag kan ta ut efter det är 700 kr så ah... bara det suger ganska mycket balle !

Sen så när jag väl skall ta ut pengar så var det naturligtvis fel på automaten (trodde jag) sen så går jag till Swedbanks uttagsautomat och testar där och då får jag meddelandet att mitt kort inte fungerar just nu och att jag skall ta mig till ett bankkontor och det är ju stängt för det är lördag. Läste för någon vecka sedan att de skulle omorganisera lite men att den typ av kort jag hade skulle funka men tydligen inte !

- Cash Is Not King, Cash Is A Bitch.

No comments: