Saturday, September 26, 2009

Fascinerande...

Fascinerande och lite äckligt, det är så att ofta på jobbet så har jag i ett hästskoliknande smycke i näsan som jag kan vända upp och ned så att den inte syns och igår så hade jag inte orkat byta till min ring och sen gick jag och lade mig när jag väl kom hem från Charles med smycket fortfarande i. När jag vaknade upp imorse märker jag att det inte sitter i och blir trött då jag antar att jag pillat ut det under natten och får leta i sängen efter det men så plötsligt sitter något i halsen, jag hoster och försöker få upp vad det nu är och spottar ut ett lite halvt slemtäckt smycke. Det fascinerande är inte att jag antagligen fått ner via svalget från näsan utan att skiten var kvar när jag kom upp på morgonen. Jag kunde lika väl svalt skiten men icke, vilket är väl tur för mig så slapp jag köpa ett nytt.

No comments: