Tuesday, September 1, 2009

På Resande Fot...

Jaha, då skulle man strax dra sig igen då. På torsdag bär det av ner till Köpenhamn för att se VNV Nation med Charles kommer bli nice och sen efter detta så kommer jag förhoppningsvis stanna hemma och ta det lugnt en tid framöver. Måste ärligt talat säga att det har nästan varit lite väl mycket i sommar, har inte känt att jag tagit tillräckligt mycket tid till att bara vara hemma och bara vara. Inte för att jag direkt brukar göra det men kan vara skönt att ha möjligheten och känna tryggheten av att kunna fixa och dona med grejer om suget slår till. Har ju samtidigt fått uppleva så mycket saker så det har ju varit värt det men som sagt så borde jag ta det lite lugnt för det har verkligen tärt på mig. Kan ju typ räkna helgerna på en hand som jag varit hemma de senaste 3 månaderna typ. Antingen har jag jobbat eller så har jag varit någon annanstans än hemma, har ju till och med bytt och haft mig för att kunna vara borta ännu mer.

No comments: