Wednesday, September 16, 2009

Skönt Men Ovant...

Shit, var ett tag sedan man jobbade morgon. Känns ganska gött men lite ovant att gå upp halv 5 men men sånt är livet. En hel del som skett de senaste och finns en hel del att fixa och reda ut, mycket av det kommer förhoppningsvis lösa sig när lönen kommer men dit är det över en vecka kvar. Jag vill skaka på huvudet, skrika åt dig, inte bry mig, byta jobb, bli klar med lägenheten, ha lite mer pengar, betala av mina skulder, köpa Rammstein biljett, jag... Det vankas snart konsert igen, månad kvar men det går snabbt.

Väntar bara på att helvete skall bryta loss, att jag får ytterligare en utskällning men skulle jag förtjäna det denna gången ? Kanske mer skulle skapa förvirring än förargelse. Vi får se, jag vet inte vad som sker men det lär väl visa sig så småningom. Till Miles Davis sover jag vidare i min vardag, bussen går ju om typ 20 min så det är bara hålla fanan högt och hoppas på att man är tillräckligt vaken tills dess.

No comments: