Monday, September 28, 2009

Ich Möchte Helfen...

Det är inte helylle trots allt, en kropp som värker lite här och där, en lägenhet som ser ut som fan för det ligger kläder, disk, smuts och annan skit precis över allt, ett sovrum som nästan är färdigmålat och en säng som tar upp en stor jävla plats i mitt vardagsrum. Det är bara här hemma sen är man trött, sur, less och vem vet vad mer på jobbet, jag och Sidi måste fan ta ett snack med Henke det funkar inte att ha det så här. Det jag borde göra är fan att byta jobb, problemet är bara att det är ett mer än helt okej jobb om man bortser från lite personal som jobbar där. Det har gått från att gå till att göra något jag älskar och ibland såg fram till, till att bara bli något man knappt orkar bry sig om. Så är det så jävla mycket annat man bör tänka på och fixa.

Behöver någon som hjälper mig att styra upp allt.

No comments: