Monday, June 30, 2008

Den Galna Helgen...

Usch... det är den siste juni nu och de senaste dagarna har bara varit helt galna, fattar inte att jag fortfarande sitter upp. Klockan är nollnoll:trettiofem och jag börjar nollsex:nollnoll, behöver typ gå upp vid halv fem kanske eller något.

Sitter och bränner lite musik till färden mot och från Arvika. Har nog nästan packat allt, köpa lite små saker på vägen men annars skall jag nog fan vara klar tror jag. Blev inte riktigt som jag väntat mig, skulle fixat mer på dagen idag men var tvungen att sova ut, fick knappt sovit något igår. Eller åtminstone inte så många timmar åt gången (blir fan helt förstörd då). Sover hellre ett få timmar utan att vakna än att sova åtta timmar och vakna 20 gånger under de åtta timmarna. Allt börjde väl egentligen i lördags antar jag fast innan de också eller något, fan va jag är trött. Skall köra bil imorgon också men det blir säkert bra, får sova ut när jag kommit till Arvika.

Fan detta blir det sista inläggen för denna månaden.

Det blev bara 32 stycken denna månaden men det har ju sin uppenbarliga förklaring att jag inte varit hemma särskilt mycket.

No comments: