Sunday, June 22, 2008

Morgondagens (L)ista...

Morgondagens Lista:

* Ringa Västerstaden - Tveklöst den viktigaste punkten.
* Byta Badrumsdörren - Den är paj sedan länge (behövs städas där inne också).
* Städa Av Mitt "Köksbord" / Avlastningsbord - "Behöver" ett köksbord, it's just so naked... (need to hoover).
* Slänga Saker I Köket - En svart sopsäck har gäckat mig ända sedan jag kom hem, även innan dess.

Min frågan är ju bara hur i helvete jag skall göra allt detta på de få timmar jag är hemma innan jobbet, eller ah få och få timmar men det blir få timmar eftersom jag är ganska lat och blir ineffektiv ganska snabbt. Så länge jag får ringt Västerstaden så är allt förlåtet.

Jag förtjänar fan en Kaka, för att jag fixat Alla lägenheter och snart har jag ett förstahandskontrakt eller åtminstone så hoppas jag innerligt att jag har det. Hade suttit så fint så slipper man bry sig ett tag liksom, har lite frågor dock. Vad igår i hyran, hur jag jag med det som behöver renoveras och rustas upp och när kan jag flytta in. Får förhoppningsvis svar på allt detta imorgon.

Skall konstateras att jag var ganska nyttig när jag handlade och handlade övervägande mest saker jag behövde, köpte visserligen ½ L Jolt, Pringles (Dill) & Frank's Energizer ½ L. Måste säga att Dillen inte var alltför goa, tyvärr... you win some, you loose some.

No comments: