Wednesday, June 18, 2008

Jag Orkar Bara Inte...

Usch, jag borde fixa lite saker innan jag går och jobbar men jag orkar inte. Blir knappast mer motiverad av hur det ser ut här hemma. Känns lite bara som om det är jag som stör mig på det hela, fast vad gör jag åt det är ju frågan. Fyfan va gött det skall bli att flytta, jävlar jag ser nog fan riktigt jävla fram emot det. För det ser förjävligt ut här nu och det hade inte sett så ut om jag bott själv det kan jag ju lova, visst jag är inte mästerstädaren men det hade inte varit lika grisigt och skitet som det är nu, that's for fakking sure.

Du har nog blivit degeraderad för det återstående tiden, du är nu en av de två inneboende.

Så var det ett jävla T2-svar, åtminstone ringde jag.

Det var telefonsvar där också, förklarade varför jag varit icke kontaktbar och sa upp lägenheten (eller kontraktet eller vad man säger).

Av alla jävla ställen så är det städat i en garderob, som ingen finner sig i någonsin förutom att slänga in lite jackor och dylikt när det är fest. Varför gör man så här mot mig ? Är det driva Lars till vanvettet genom att göra helt obegripliga saker i lägenheten eller vad ?

Jag är inte världens renligaste människan av mig och jag är inte direkt den som städar men detta är fan bara riktigt jävla nasty och det blir bara mer och mer tydligt om att jag verkligen inte klarar av att bo med något, åtminstone inte någon som är mer laid back än mig och jag anser mig fan vara riktigt jävla slapp och organiserad men det tycks inte vara så i detta fall.

No comments: