Wednesday, June 25, 2008

Idag Tycker Jag Inte Om...

Idag tycker jag inte om:

* Min Chef - Han planerar dåligt
* Mig Själv - Jag säger aldrig till och bara tar det.
* Folk Som Inte Kan Bestämma Sig - Orka med folk som velar, trött...

Ja, betyder ja. Har jag erbjudit mig att husera dig veckan ut så har jag gjort det sen om du dyker upp någon dag senare spelar det ingen roll, du har fortfarande "plats" kvar till veckan ut om du vill. Fan ! Varför förstår aldrig folk detta ? Det är inte första gången direkt heller men åh... blir bara så trött. Är det okej så är det okej så är det bara,
go with the flow...

Hoppas det löser sig och blir bra, är människan ett as skit i honom då, inte mer med det. Får hänga senare liksom, kommer bli grymt fan ! Riktigt jävla glad att du dök upp, hade jävligt trevligt senast. Lite halv synd att du kommer vara borta mer än halva helgen ändå och så men men lär säkert bli grymt när vi väl ses liskom. Kanske kan putta folk i vattnet denna gånge istället, vem vet ?

No comments: