Monday, June 23, 2008

Lägenhets(bekymmer)...

Då ringde man Västerstaden och bestämde möte, en halvtimme innan jag skulle åka ploppar ett mail upp och det är från Boplats, lägenheten på Länkharvsgatan 62 har jag blivit erbjuden. Den kostar bara 100 kr mer i månaden, den är 14 kvm större och ligger i Angred, jag fick beslutångest och visste inte vafan jag skulle göra. Skulle jag skita i den i Bergsjön och hoppas på att jag skulle kunna knipa den i Angered eller vad ? Det blev så att jag åkte ner till Västerstaden, skrev på en intresseanmälan och så skulle de höra av sig. Får väl se vad som sker, skall gå och titta på den i Angered på torsdag efter jobbet.
Jidder fram och tillbaka...
Jag skulle kunna flytta nu,
Hade varit goare att flytta in senare,
Får se vad som sker,
Verkar som de vill pusha för någon annan.

Blev inte så fasligt mycket gjort idag trots allt, skulle gått upp vid 8 imorse men var så jävla trött och kroppen värkte ännu mer idag. Har åtminstone ringt och varit på Västerstaden * andas tungt * nu verkar det bara omständigt och bökigt, varför måste allt vara så jävla "komplicerat" ? Börjar bli lite avtänd på lägenheten nu, orkar inte riktigt bry mig nu. Jaja...

No comments: