Friday, June 27, 2008

Eh, Öh, Ah...?

Ehhh... ahh just de.

Asså ehm, jag vet inte riktigt. Fan behöver veta ifall jag kan norpa bilen imorgon, vad skall jag fixa, när skall jag fixa det och när dyker Jasmine upp. Hinner jag lösa all skit jag behöver fixa till Arvika ? Hur blir det på måndag, att vi åker då vet jag men ah... asså fan orka att allt känns så jävla ostrukturerat. Vet att jag måste köpa tält, solstol och fixa material till någon slags flagg. Behöver även typ låna lite "avspärrningsband" på jobbet så jag kan fixa plats åt folket som kommer senare, mycket att fixa och dona med men har fortfarande inte riktigt känt att jag strukturerat upp det så bra som sagt. Måste ta med mig musik till Arvika, åtminstone så jag kan ha något att lyssna på vägen upp. Vet inte om jag orkar köpa med mig något "bärbart" eller något.

No comments: