Thursday, June 26, 2008

Trött (Usch)...

Så jävla trött, imorgon börjar man nio och slutar sex. Antagligen blir det senare.

Måste fixa saker till Arvika, köpa tält och stol bland annat och fixa mig en flaggstång (vet inte hur jag skall bygga den i år.)
Hur resonerar hästar egentligen...?
Jag skulle vilja påstå inte särskilt mycket.

Kunde du inte fyllt år på måndagen eller något ? Känner mig dum för att önska det men hade varit ganska skönt att kunna åka redan på måndagen men men skall inte vara dum. Kan gärna inte ""tvinga"" iväg dig från din födelsedag så vi åker på Tisdag. Hade visserligen kommit upp på lite på kvällen men det hade varit så jävla gött att kunna till och med (förmodligen) köra in bilen typ campingen och sen bara ställa den "innanför", slappt as hell... usch va det känns som om jag försöker lägga "skuldkänslor" men jag säger bara det jag tycker och tänker men skull fortfarande inte övertala dig att åka på måndagen. Det hade bara varit fel.

Borde sova...

Hur skall jag göra med lägenheterna, om jag nu lyckas få den andra också. Kanske borde "oroa" mig när det väl sker.

No comments: