Sunday, June 22, 2008

I'm Back...

Ett lysande fenomen,
En hög smäll,
En blinkande sekund,
En (f)örändrande omstart,
En snabb votering,
En {horrible} minut.
I’m back,
I’m fucking back baby,
It’s all looking good,
I look fucking amazing,
You look ever more stunning,
Tonight we are [one].

A painfull silince,
Gather your strength,
Tonight we’ll fight,
A coup d’état,
We were and still are opressed,
A victory against
oppression and the oppressors,
Tomorrow we take on the [FRA] with great honor,
It will be a privlege my brothers and sister,
The leader of the Internet revolution...
From Sweden,
Our comrade Rickard Falkvinge.

Ni försvann,
Ni försvann med ljuset,
Ni dök aldrig upp efter mörkret,
Jag orkar inte ta fram er igen,
Åtminstone inte nu,
Fan !

Hade velat så,
Jag vill ju verkligen,
Vet bara inte vart jag skall börja,
Vet inte om ni är intresserade,
Jag vet bara att det hade varit trevligt.

Haha,
Jag skrattar åt er,
Ni förtjänar det så,
Fyfan va ni förtjänar det,
Jag tycker verkligen ni är äckliga,
De gjorde ett bättre jobb detta år,
Det hade nästan varit en större skandal ifall ni lyckats igen,
Detta visar bara på att allt jämnar ut si så småningom,
Det kallas tydligen karma och jag älskar det.

No comments: