Wednesday, March 9, 2011

Who Took My Muffin...?

Asså vafan hände med mina muffins ? Jag misstänker två unga damer till att ha smaskat i sig dem för jag är ganska säker på att jag inte fått någon slags blackout och ätit upp dem för jag sa specifikt till Arre igår eller i förrgår kanske det var, skit samma... jag sa i alla fall att de fick ta men inte äta upp de. Alltså med andra ord lämna åtminstone en kvar till mig. Nu hittar jag dem inte, de låg liksom inte uppe på micron där jag de låg igår och har tittat runt ifall någon lagt in dem i något skåp eller så men icke !

...och nej det var inte pappa som tog dem.

Funderade en kort stund på ifall jag skulle väcka den ännu inte insomnade Arlene och fråga men det kändes lite väl crazy, även för mig.

Det är liksom en av det mer störande grejer att inse att något är slut för att någon annan har tagit det sista av något som man mer än gärna delar med sig av så länge som man själv får göra slut på det hela, eller om man känner för att ge bort det sista.

No comments: