Monday, March 28, 2011

Mäklare & Myspace...

Imorse vaknade jag och tittade på klockan, "fan va gött, den är bara lite efter sex, jag kan sova ett tag till." dock insåg jag kort efter att jag hade ju glömt att ställa fram min väckarklocka och blev skitsne för att klockan var strax efter sju och jag behövde gå upp. Det var inget jag hade tänkt att göra, blev att jag sov till åtta ungefär. Hade en mäklare som skulle komma och titta lite på lägenheten och prata lite, jag fick ett presentkort på 250 kr för besväret. Fick lite information om hur de brukar gå tillväga i själva processen inför en försäljning, var väl lite kul att veta och intressant så, inte för att det är direkt aktuellt att sälja just nu.

Var även inne på min Myspace nyss och såg att mitt mejl till Alice In Videoland hade blivit läst åtminstone, hade dock inte fått något svar. Vet inte riktigt om jag kommer få det heller men jag har i alla fall framför min åsikt, sen så får vi se vad som sker efter detta, troligtvis inte ett jävla skit...

Skall börja jobba om en halvtimme och när jag kommer hem ikväll så kommer lägenheten stå ekande tom, Arre drar nämligen upp till Stockholm ett par dagar. Får passa på att fixa lite medan hon är borta, hon tål tydligen inte byggdamm särskilt bra och får utslag av skiten. Förhoppningen är ju att vara klar med hallen tills hon är tillbaka, kanske inte med det finstilta som finmåleriet eller vad det nu blir på väggen men allt annat skall vara målat och listerna borde vara satta.

No comments: