Wednesday, March 9, 2011

Ner På Knä Kvinna, Do Your Thing...

Blev klar med att städa badrummet för en stund sedan, jag körde den gamla hederliga stilen, på med ett par badbyxor och ner på knä och skrubba ! Kände dock att jag inte riktigt har alla verktyg som behövs för att få ett ordentligt rent hem. Får bli att försöka inhandla detta vid senare tillfälle. Har varit dåligt med min byggdagbok, har inte visat mina senaste renoveringsobjekt som jag har pyssat med. Har bland annat fått upp den nya dörren till Arre men lite besviken då hon ville ha ett toavred på den så hamnde flärpen på utsidan åt fel håll så när det är låst visar den att det är öppet men orkade inte med att fixa det igår för jag hade haft ett helvete att få låst fast handtagen och vreden i varanda.

Har även fått fast två av fem lister runt fönstret i vardagsrummet. Tanken var väl att försöka bli klar med det idag och fortsätta med hallen, sätta list alltså... bara så jag slipper ha de liggandes i köket. Stör mig ganska mycket. Får väl se hur det blir med det. Måste i så fall till Jula och köpa mig en gersåg, lyckades paja pappas för någon dag sedan, eller rättare sagt den gav upp och dog.

1 comment:

Julia said...

Duktig kvinna! :D