Monday, March 7, 2011

Gråtfest...?

Asså jag hatar typ min lägenhet just nu.

Den är dum och ond...

Pappa kom hit för att hjälpa mig kapa dörren som jag skulle sätta upp i Arres rum för att den var ju självklart för hög, det är ju gamla mått på alla jävla karmar, detta innebar tydligen också tjockleken på själva dörren och med andra ord så får jag typ bygga på karmen lite för att dörren skall få plats. Hela den biten sög ganska mycket, räcker liksom att jag skäms och mår dåligt över att jag fortfarande inte fixat dörren som jag lovat att byta. Det skulle ju gå så snabbt men så uppstår det lite oväntade saker och ah, allt bara skiter sig...

Hade även sönder ytterligare en lampa idag.

Sen står det skit över allt, det är smutsigt, dammigt, lister som ligger och skäpar i lägenheten, det ser typ förjävligt ut. Bottom line, jag skäms, jag mår fysiskt och psykiskt dåligt över allt som ligger. Vet att folk säger åt mig att jag borde ta en paus men om jag inte får bort det som redan ligger här hemma så kommer jag typ gå under. Gråtfest ? Ah men det är lite på...

No comments: