Saturday, March 5, 2011

Gratäng Och Purjolök Är En Dålig Kombination...

Personen som kom på att det skulle vara en bra idé att ha purjolök i gratäng förtjänar typ en nackskott, den jävla idioten resulterade att min oerhört grymma matlagning helt kom bort och försvann i ett av av purjolöksmak. Lite som när du har något mer kött än bara bacon i hyffsat lika delar, då smakar det mesta bacon, inte att det gör så mycket men vafan gratängen fick precis ALLT jag hade gjort med kärlek att smaka just bara purjolök och typ Inget annat. Man blir ju lite ledsen i ögat när man slavat framför spisen för att få till en kulinarisk upplevelse och allt bara blåses bort av en stinkade jävla grönsak. Vill jag att något skall endast smaka purjolök så sätter jag mig bara ner och knaprar på fanskapet, vill jag däremot ha en hint av skiten så kanske jag hackar ner några bitar istället för att servera purjolök med lite potatisgratäng vid sidan.

No comments: