Wednesday, March 2, 2011

Upp Och Ned...

Det är något med mig och att inte äta mat upp och ned. Så som till exempel en hamburgare, den måste ätas upprätt och sen skall man inte äta runt den hela tiden utan man börjar äta från ett håll och fortsätter äta från det hållet tills den slut. Det är lite som att man inte kan öppna en chipspåse upp och ned, inte för att jag direkt bryr mig men enda sedan Victor en gång sa till mig när jag höll på att göra det så har det änna satt sig och sen dess så öppnar man de från rätt håll. Kan tillika störa mig på när folk brer mackorna på ovansidan, där pratar vi om galna personer, vem i rätt sinnestämning vill breda sin macka fel sida ?

1 comment:

sys said...

Äta hamburgaren "rakt" - Helt OK
Öppna chipspåsen "upp och ned" - Gör jag alltid, all smak hamnar ju i botten på den under frakt! :P
Bre smörgåsen på fel sida - Dödsstraff!!! ;)