Tuesday, March 1, 2011

Mycket...

Eftersom jag har varit allt annat än hemma typ de senaste 5 dagarna så har jag inte direkt uppdaterat bloggen. Arre kom ju i torsdagskväll, 00.00 och jag gick och la mig typ 02.30 och sen var det upp och vara på jobbet 06.45 det var lite små segt men det gick an sen efter jobbet så drog vi till IKEA och köpte oss lite saker där. Så det blev till att fixa lite på fredagen men inte allt för mycket då vi skulle upp tidigt på lördag morgon för att vi, jag skulle köra upp och ned till Stockholm. Självklart följde ju Arre med men eftersom jag har körkort och hon inte har det så blev det ju att jag satt framför ratten medan hon satt och sov större delen av resan upp. Det roliga var att efter att hon sovit i typ dryga timmen så trodde man att "hon kanske var pigg nu" men så pratar man typ 2 min och sen har hon nickat till igen och så där höll det på ungefär hela resan. På vägen ner var hon duktig och höll sig vaken. Det var inte såå farligt ändå även om det är något jag inte direkt känner för att göra det närmsta.

I lördags blev det mest att lasta ur sakerna ur bilen och pilla lite till med IKEAmöblerna, det är liksom det som skett under hela helgen typ, sen har jag varit duktig och monterat upp lite saker i Arres rum och idag fick jag faktiskt slängt upp mina sista lådor.

No comments: