Thursday, March 10, 2011

Arvikafestivalen...

Så här mycket kan jag säga om Arvikafestivalen och mitt intryck av det som komma skall, jag är positivt.

ALEX DI STEFANO [IT]
ALICE IN VIDEOLAND [SE]
CODE 64 [SE]
COVENANT [SE]
DAY DIN [DE]
DIGITALISM [DE]
ELL-ER [SE]
EMMON [SE]
F.O.O.L. [SE]
FRONT 242 [BE]
HOCICO [MX]
IAMX [UK]
ICONA POP [SE]
KARL JOHAN [SE]
KITE [SE]
LISSI DANCEFLOOR DISASTER [SE]
MEN [US]
NORBERT DAVENPORT [IT]
POPOF [FR]
RUSS CHIMES [UK]
SPARK! [SE]
STYLE OF EYE [SE]
THE GIRL & THE ROBOT [SE]
THOSE DANCING DAYS [SE]

Inte värsta lineupen men det ter sig men framför allt så gillar jag deras inställning, att de skall försöka tänka på den publik som varit dem trogna och att försöka nischa sig lite trots allt. Tror de kommer komma långt på att försöka gå tillbaka till rötterna. Troligtvis åker jag inte i år, får se, man vet aldrig men just nu inga direkta planer på det men jag önskar Arvikafestivalen lycka till !

No comments: