Tuesday, October 5, 2010

Trött...

Tröttare än tröttast...

Fan jag fick i alla fall, hängt lite tvätt när jag kom hem och fixat lunch tills imorgon. Även köpt biljetter till Sverige - Tyskland den 17:e okt, träningslandskamp här hemma, kommer bli nice ! Självklart är det International Suit Up Day 2010 imorgon och då skall man naturligtvis jobba heldag men fan man kan inte missa ett utmärkt tillfälle att bära lite kostym. Skall försöka fixa mig ett frimärke till jävla brevet jag skall postat till öppenpsykiatrin här i Angered, jävlar va det jobbade sig med det. Fick sitta och klippa och klistra i photoshop en jävla massa för att sedan få klippa ännu mer för att den inte ville skriva ut bilden på två sidor. Hur som skall försöka få iväg den jävla skiten, sen är det väl bara hem och krascha... Jag vill ju bara mest sova imorgon men det kan jag ej göra, jobba hela dagen är det som gäller, inte mycket mer med det.

Skall försöka komma iväg och simma i övermorgon tänkte jag, börjar ju bli frisk nu och känner att jag vill komma igång och bli lite nyttig. Vet att jag flertalet gånger försökt ta i tu med mitt liv på många vis men jag måste verkligen skärpa mig lite och tänka till lite innan jag agerar, jag måste ju vara lite mer eftertänksam nu. Jag kommer ju sitta på en jävla massa lån och skit.

No comments: