Friday, October 15, 2010

Ingen Bodström & Ingen HIV...

Fan har man två saker att fira idag då !

Paranoid som jag är så hade jag mina seriösa funderingar på om jag kanske hade typ HIV för att jag haft ett kasst immunförsvar, man vet aldrig, konstigare skit har hänt och tänkte att det var ändå dags att testa mig man kan ju inte vara säker och lika bra att få det överstökat än att möjligt få reda på det långt senare bara för att man trott det var någon sketen förkylning som inte gått över. Nu har det gått 13 arbetsdagar sedan jag var och testa mig och de skall ju ringa inom 10-12 dagar och de har det inte gjort så jag är på den säkra sidan, så det är ju gött !

Sen har ju Thomas "Jag Vill Köra Upp En Kamera I Röven På Er" Bodström slutat inom svensk politik för att ägna sig åt familjen och deras nya liv i USA, ett utmärkt tillfälle att köpa äcklig skumpa och dricka lite för att fira den här skiten. Inte varje dag en sådan läskig människa frivilligt bara ger upp sina kåta maktbehov. Får bara hoppas att han håller sig borta och inte får ett infall och går tillbaka till politikerlivet.

No comments: