Thursday, October 7, 2010

Kostymkåt...?

Var helt övertygad om att det var International Suit Up Day (ISUD) igår, problemet var bara att jag var ju lite väl tidig på att dra på mig en kostym. Det är ju fan nästa vecka, den 13:e oktober och inte igår... det jobbiga var ju att jag till och med hade tagit mig tiden för att piffa upp mig och tagit lite bilder, dagen till ära. Jaja, sånt som sker... får väl helt enkelt bara svida om nästa vecka igen. För att ni inte helt skall gå miste om hur det kan ha sett ut så bjuder jag lite på mig själv och min underbara Michaelmask.

Petter - Mikrofonkåt 

Linnea Eeh (facebookstatus): Vad var populärt på 80-talet? jag är ute efter allt möjligt. typ kontorsinredning, pennor, artister, mat, etc.
Jag: Barn var populära hos Michael, eller var det tvärtom ?

No comments: