Sunday, October 3, 2010

Kurt-Joel And The Muttpluggerz, Raiders Of The Lost Ark...

Fan jag har hittat något jag nästan trott varit förlorat, låttexter till mitt och Tulls musikprojekt, Kurt-Joel And The Muttpluggerz om ni förväntar er något skönlir eller vackra textrader så skall ni verkligen sluta läsa nu. Detta är i klass och stil med Eddie Meduza:

Kurt-Joel And The Muttpluggerz - Fina Flickor

Fina flickor, japp japp
Stora fittor, japp japp

Fina fittor, japp japp
Stora flickor, japp japp

Snygga snärta flickor kan ta å hälsa hem,
det är fula tjocka kärringar som suger på ens lem.

Trebarns mammor med isärfläkta flikar fuktiga som amazonens djungel hår o snår,
buskigt är det hela vägen ner på deras lår.

Nu ligger du där på sängen uppfläkt liten en mänsklig hoppborg,
med en vresande fitta lika sönderkörd som himmelskafridens torg. 

Notera att detta är endast ett uttdrag ur låttexten som inte alls är klar.

Kurt-Joel And The Muttpluggerz - Arnes Epatraktor

Vem behöver någon massör eller svindyr kiropraktor,
när man kan åka 120 knyck i Arnes fina epatraktor ?

Varför betala tusentals kronor för att få din rygg lite mindre stelare,
när du kan lyssna på Eddie Meduza från herr Arnes kasettbandspelare ?

Varför genomgå operationer för att bli snygg och rak,
när du kan sitta och dricka öl på ett epatraktro flak ?

Det är inte flådig champang och dyra frisyrer som impar på kvinns,
Epatraktorer och skattefril öl är det bästa som finns.

Lite mer random text och låtnamn...

På festen finns bara en å det är Johannes Dräparen

Utan växter dör vegeterianter, asfaltera mera !
å sen se dem avundsjuka svinen krevera - Vafan är E(85) ?

Nu med bilringar där till så är du lika präktig som en knölig jaguar

Jag Skall Raka Vägen In I Dig

Kurt-Joel And The Muttpluggerz - Du Och Jag Med Min Begagnade Trebarnsmor

Problemet med snipor på 18 vårar är att kuken min är alldeles för stor,
den enda lösningen är då en mullig trebarnsmor.

Kurt-Joel And The Muttpluggerz - Blod I Spritomloppet 

Om man är med spritenvan,
så mätar man inte i promille utan man mäter i oktan.

Det här är ett dåligt tecken allting står still,
fan jag börjar nyktra till.

Sitter här i ett badkar med tre andra killar packad likt en sill,

jag ljuger om jag säger att du är min bäste vän han heter faktiskt Johannes Dräparen.

No comments: