Tuesday, October 5, 2010

Hockey & EBM...

Fan det är så nära men ändå så långt bort...

Jag skall dra och se på NHL-hockey i Globen på fredag och lördag, problemet har varit att det skulle spela lite band på lördagen som jag är väldigt sugen på att se men eftersom jag bara vetat när själva matchen skulle spelas, 20.30, så har det varit lite jobbigt läge eftersom jag inte kunnat köpa någon biljett för risken av att bli tvungen att skita i det helt och hållet. Nu har jag dock sett att de lagt upp ett schema för spelningarna som förhoppningsvis håller sig och det ser ut så här:

17:00 - The doors open
18:00 - No Sleep by the Machine and Stockholm Wrecking Crew
19:00 - Spark!
20:00 - Autodafeh
21:30 - Tyske Ludder
23:00 - Pouppée Fabrikk
01:00 - Front 242 

Jag hade ju gärna sett allt men det kan nog bli lite svårt, som tur är håller de hus typ en tunnelbanestation från Globen alternativt typ 20 min bort, gångväg så att det passade mig perfekt. Som tur är så spelar Pouppée Fabrikk så pass sent att jag hinner ju se hela matchen och komma mig bort till spelningen innan de går på.

No comments: