Tuesday, October 19, 2010

3 Små Samtal...

Usch och fy... fan jag hatar att sitta i telefon och prata om en massa grejer som rör mig. Först ringde jag HSB för när jag äntligen fick tummen ur och kom i kontakt med min blivande bostadsrättsförening, de har ju bara öppettider helgfria måndagar mellan 19-20 och så har man varit sjuk, glömt av, inte kommit fram när man ringt osv. men så igår, då jävlar tog jag mig dit ! Självklart får jag då reda på att det är deras huvudkontor här i Göteborg. Aningen störande, hade jag vetat det så hade jag antagligen fixat detta för ett tag sedan. Jag får åka dit på torsdag och få papperna påskrivan. Passar ganska bra då jag är ledig på torsdag.

Ringde även psykiatrin här i Angered, de har fått min remiss och behandlat den, de vill bara få alla papper från tidigare ställen jag varit på och skickat ut papper om detta till mig för att skriva på (redan i förra veckan) men de har ännu inte dykt upp. Så får väl hoppas på att de kommer snart annars får jag väl ringa igen.

Fick ringt Alfa-kassan och frågat varför jag fortfarnade får förfrågan om arbetsgivarintyg från dem, någon skulle säga till min handledare att jag gått över till Handels sedan länge och inte behöver ses mera.

Borde väl ringa min fastighetsskötare och fråga om han fått mina mail eller vafan som sker egentligen men jag orkar fan inte prata med honom, jävla Negative Nancy... får väl försöka ringa honom imorgon eller på torsdag morgon så jag kan få hämtat skiten jag behöver så jag kan sätta igång någon jävla dag så jag blir klar med allt. Det börjar ju änna ticka iväg, får ju snart tillgång till nya lägenheten också.

No comments: