Sunday, August 29, 2010

Victor, Låtsas Amerikanen...

Om ca 1½ timme så sitter min kära kompis Victor på ett plan som kommer ta honom till Staterna eller ah kanske inte just de planet för de lär mellanlanda någonstans och flyga vidare men det är bara petitesser. Jävligt galet att han skall dra till USA för att plugga i typ 4 år, visserligen kommer han hem till jul men ändå... det kommer gå nästan 4 månader tills han är hemma igen, 112 dagar för att vara exakt. Jag önskar dig lycka till och är helt övertygad om att det kommer gå strålande för dig där borta på andra sidan Atlanten, fan nu missar du att dra på NHL-hockey med mig, as ! I och för sig är det jag som får ha Nicklas Wikegård som kvällens värd, vad får du där borta ? Autentisk nordamerikans hockey med Bäckis och grabbarna...? Du får fan se till att höra av dig och ät inte för mycket Jujyfruits nu, du vet vad som händer då !

Kommer fan sakna dig mannen, du får besöka min nya lya när du väl kommer hem igen.

No comments: