Thursday, August 26, 2010

Bostadsköp & 25 Års Dag (2)...

En dag med utebliven ångest, fan hade lite ångest igår och iförrgår med tanke på att jag fyllde 25 för ett par timmar sedan men när jag vaknade imorse så hade jag helt glömt av detta och blev påmind av ett grattis sms från min kära syster. Folk har som tur varit ganska dåliga på att höra av sig och gratta mig vilket jag är ganska glad över, tycker inte all jävla pompa och stå som det innebär att fylla år och särskilt 25 som skall vara så jävla stort. Var dessutom borta från typ allt folk och hade mer problem med att försöka fundera på hur jag skall göra med budgivningen osv. som uppstår imorgon. Vi får se vad som händer, håller fingrarna, hade varit gött att få den.


Inte för att jag vill flytta här ifrån, trivs bra men det känns viktigare att få köpt en bostadsrätt samt att få flyttat mer mot Lerum och ändå hålla hyffsat avstånd till Göteborg. Fan insåg precis att jag kommer missa att få åka spårvagn in till stan.

No comments: