Sunday, August 22, 2010

Gogo Dancer...

Asså jävlar vilken vecka jag har haft.

Noa, min kompis från Umeå kom hit i måndags och det har nästan varit något på gång varje dag hon varit här. För första gången på riktigt länge så har jag känt mig ung, särskilt nu under det senaste halvåret har jag nojat mig över fysik trots min ringa ålder. Har känt att man inte klarat av att göra något utan att bli andfådd, få krämpor i härtat eller något annat jobbigt när man gjort något annat än att sitta still typ. Har dock levt till, dansat och haft det skoj utan att känna döden ligger ett par andetag bort för att man ansträngt så för mycket.

Noa föreslog att jag skulle försöka bli professionell gogodansare eller dylikt, typ att man är på klubbar och dansar för att få igång folk på dansgolvet med tanke på hur mycket jag röjde igår på Gretas och ah... varför inte ? Kan ju kolla på saken.

No comments: