Monday, August 30, 2010

Moonraker (2½)...

Jag tappade bort mig lite i all min frustration, blev till att fixa lite McAfee och Norton för att kolla hur min dator mådde, det visade sig att den inte alls mådde så bra och jag har haft igång internet sedan igår någon gång och det funkar fortfarande så det är ju bra ! För att fortsätta på min lilla remeniss så var det väl engentligen inte så mycket mer än så, asså kommer ihåg att det inte var bra att bli träffad av Hajen men kommer inte ihåg vad som då skedde eller varför det var bra / dåligt med olika brunnar, ah... 

Just de ja, kom på varför jag började skriva på inlägget nedan från första början, jag var förbannad, förbannad på Moonraker, nu känns den bara långsam, tråkig och jag orkade faktiskt bara se typ en timme innan jag hoppade lite mellan scenerna bara för att kolla lite. Många av filmerna i Bondserier har faktiskt kännts oerhört långa och man vill bara stänga av liksom.

No comments: