Sunday, August 29, 2010

I Väntan På Lån (4)...

Vad jag gör vaken 05:17 är en bra fråga som jag inte riktigt orkar fundera kring, jag är sjuk, då är det tillåtet att vända lite upp och ned på dygnet. Sitter och väntar mest bara på att banken skall höra av sig angående lånet, eller ah asså jag har typ fått det men skall väl bara fylla i formaliteterna och så. För övrigt sitter jag inte upp och väntar på just att de skall höra av sig för då behöver jag vara uppe i säkert minst en 27-28 timmar till. Hur som haver så är det väldigt intressant att nu när jag skall fly denna lya och bege mig till Partille så har en hord av folk erbjudit sig att hjälpa till med flytten, till skillnad från de två tidigare flyttarna, kanske bara jag som varit dålig på att annonsera ?

Första gången var det jag och pappa, andra gången var det jag och Solveig, får väl se om vi blir ett större party denna gång. Jag får tillträde till lägenheten den 8:e nov, nu vet jag inte riktigt om jag flyttar just det datumet med tanke på att jag inte riktigt vet när jag blir av med denna lägenheten samt att jag kanske vill fixa lite med den nya innan jag flyttar in. Hur som så kommer jag ringa runt varenda kotte som erbjudigt sig eller som jag hjälpt med tidigare flytt och tro mig, jag kommer att bringa in mina tjänster jag har innestående hos folk.

Åh godis... tuttifrutti hade reklam på Spotify, blev sugen. Kuken vad jag har tråkigt och jag är inte sugen på att sova.

Vart är alla mina nattvakna vänner ?

1 comment:

rebecka said...

här ^^
hade gärna erbjudit flytthjälp, men är ganska klen och blir nog mest ivägen. Så jag skiter i de :P jag kan komma o underhålla dig efter flytten! ^^

Fasiken, nu orkar jag inte mer, lämnar datorn för ikväll.