Monday, August 30, 2010

Moonraker (2)...

Jag vill minnas att när jag såg Moonraker när jag var lite hos min kompis Tommy så tyckte jag den var helt fantastisk, vill minnas att jag även såg The Spy Who Loved Me hos honom, inte helt säker dock. Hur som helst så var den ju skitfräck med massa tuffa inslag i rymden, Jaws som aldrig gick att ta död på och med sina galna metalltänder fanns det ju ingen fräckare skurk än honom typ. Kommer även ihåg en liten lek jag och han hade när vi var små och gick hem från skolan, vi hade varsin sten och en representerade Bond och en var Hajen (Jaws), jag har för mig att vi sparkade fram dem och att brunnar var något slags skydd.

Asså fan mitt internet har varit så jävla random det senaste, kopplat ner och haft sig, webbläsare, msn har bara slutat fungera, ibland har μtorrent hängt sig men spotify har kunnat varit igång, skit cp verkligen ! Så har jag börjat höra reklam och skit spelas och trott att det varit någon blogg eller sida som jag varit inne på som haft igång det och nu stängde jag ner ALLT som kunde ha med det att göra och började även stänga ner en massa program som jag inte kände till i Aktivitetshanteraren och slutar med att när jag stänger ner explorer som är igång fast jag inte ser något fönster så slutar det låta. Jag bestämmer mig för att starta upp det och se vad som händer, den frågar om jag vill gå in på de senaste sidorna som var igång, jag tackar ja och får upp denna sida som, http://www.youtube.com/user/ryanseacrest, asså vafan ?! Det är så jävla bisarrt !
Hatar explorer SÅ JÄVLA MYCKET ! Jävla virushärd !

No comments: