Sunday, July 25, 2010

Ölen Som Inte Borde Blivit Druckna...

Som så många gånger förr så har jag insett att jag måste försöka ta i tu med mitt "liv" och min ekonomi. Skall jag ta mig från denna lägenhet och komma till en bostadsrätt så måste jag stoppa undan pengar, försöka börja leva mer ekonomiskt och inte bara äta upp mina pengar. Något annat jag verkligen inte borde gjort var ju att dricka igår, kände på mig det tidigare i veckan och även igår att det skulle vara en dålig idé men trots detta drack jag och visst så vaknar jag upp ännu en dag utan att jag lyckats göra något som jag skulle få ångra stort men frågan är hur länge det håller sig. Jag är ju som jag är och även om rädslan känns verklig så vet jag ju inte om det är en realistisk rädsla fast det är väl ändå inte det som direkt spelar roll ändå, det som spelar roll är ju hur jag upplever allt och hur jag tar i tu med det hela.

No comments: