Friday, July 23, 2010

Är Jag Gjord Av Pengar...?

Snacka om att jag har köpt biljetter idag,

VNV Nation - Sticky Fingers, 24:e September (2 biljetter á 450 Riksdaler)
VNV Nation - Dieselverkstaden, Stockholm, 25:e September (2 biljetter á 500 Riksdaler)
Tågbiljett - Göteborg - Stockholm, 25-26:e September (Tur & Retur á 733 Riksdaler)
Tågbiljett - Göteborg - Stockholm, 8-10:e Oktober (Tur & Retur á 496 Riksdaler)

Totalt - Biljetter För 2179 Riksdaler, Är Jag Gjord Av Pengar ?

Hämtade även ut biljetter till Skinny Puppy 2 stycken, Sticky Fingers den 26:e Juli. 

Funderar på om jag inte borde köpa biljett till Bodyfest den 9:e Oktober då bla. Pouppée Fabrikk och Tyske Ludder spelar. Kostar bara 375 Riksdaler och jag har redan biljett bokad upp till Stockholm så det är ju fina fisken.

Undrar hur pass trött han som jobbar på Pusterviks Biljetter var på mig, enda anledningen till att jags skyndade mig dit förut idag var för att hinna dit och hämta ut mina biljetter innan de stängde för dagen och det gjorde jag lyckligtvis, hade annars blivit tvungen att boka om mina VNV Nation biljetter till Stockholmspelningen. Hur som haver tänker jag bara på att hämta ut Skinny Puppy biljetterna som jag betalt för sedan tidigare så det blir det att uppge bokningsnummer och kod, när jag tar dem i handen inser jag ju att jag kom ju hit för att hämta ut mer: "Just de ja, jag skulle ha biljetter till VNV i Stockholm, har dock bara bokat dem." - Får mina biljetter och inser precis att jag skall ju fan ha biljetter till VNV på deras spelning här i Göteborg också, han lät och såg ganska trött ut när han fick höra detta (vet precis hur det kan vara).

No comments: