Thursday, July 8, 2010

När Man Trodde Att Detta Inte Skulle Bli Ett Musikår...

Hur nice är inte att Pouppée Fabrikk har återuppstått (tydligen gamla nyheter) och skall göra en spelning på Bodyfest i Stockholm den endagsfestival jag tänkt gå på men tackvare att San Jose spelar mot Columbus den kvällen, 8:e oktober så var jag inte säker på att jag skulle hinna men nu får jag kanske skippa lite av matchen eller något beroende på hur spelschemat ter sig. Kommer åtminstone få se en match med San Jose, dagen innan, förhoppningsvis två men att få se Pouppée Fabrikk är typ minst lika stort !

Bodyfest.se - 375 riksdaler

Sen så får man reda på att Arvika ljuger också, enda Sverigespelning stod det för VNV Nation men vilka kommer till Sticky Fingers den 24:e september ? Jo VNV Nation och dagen efter, den 25:e september spelar de i Stockholm så det kommer typ tekniskt sett i alla fall bli 6:e respektive 7:e gången jag ser dem. Lätt bästa livebandet, alltså inte bästa enskilda konsertupplevelsen utan mer en samlad sådan och ett band man kan se om och om igen, trots att jag inte är jätte inlyssnad.

Synthklubben.se
- Biljetter Släpps Den 14:e Juli (Vet Ej Vad Det Kostar)

No comments: