Wednesday, July 7, 2010

En Sällskapssjuk Enstöring...

Det är så jävla fantastiskt, jag känner inte att jag klarar av att bara sitta hemma själv och skulle väl helst bara vara på jobbet men jag är fullt medveten om att jag jobbar tillräckligt så att det skulle inte vara något direkt alternativ, det bästa hade väl varit att sysselsätta mig så mycket som möjligt, träffa folk och bara inte ligga i soffan och injicera marabouchoklad och snorta cola. Det oerhört ironiska i allt detta är ju att trots att jag är så jävla sällskapssjuk av mig ibland så behöver jag ju verkligen space och i allmänhet hatar och stör mig på folk (inte de i min närhet och omgivning). Snacka om att man blir trött på sig själv men kan ju inte låta bli och skratta åt det hela, det är ju extremt underhållande.

No comments: