Monday, July 26, 2010

Lossa På Kedjorna...

Eftersom jag inte lyckades bryta ihop denna gång heller när jag satt i badkaret och var nära ett totalt nervsammanbrott så finns det ju inte mycket kvar än att bara försöka underhålla sig själv på bästa sätt möjligt. Ändra bloggtitel och undertext, försök hitta någon slags tragekomiskt i det hela för kan jag inte gråta över spild mjölk så måste jag fan skratta åt det någon jävla gång för annars kommer jag fan definitivt gå under.

Så det roliga i allt detta är ju naturligtvis att trots att jag är i sånt jävla behov av att få ut mina känslor och skulle vara bra i ett terapeutiskt syfte att typ välta soffbordet och kasta lite saker av mig, för att åtminstone avreagera mig själv lite så kan jag inte förmå mig själv att göra det. Det blir så jävla mycket att städa upp, saker går kanske sönder som jag egentligen inte vill skall gå sönder samt att ifall jag åtminstone kan köpa nya så kostar ju det pengar. Så som vanligt i all min desperation så kan jag inte förmå mig själv att göra saker för att jag är allt för medveten och oroar mig för konsekvenserna. Man blir ju bara så trött på sig själv, jag skulle verkligen behöva släppa på mina hämningar.

No comments: