Friday, June 4, 2010

Stoppa Pressarna...

Efter mina turer med colaberoende osv. så har jag kommit till den insikt att jag inte längre tycker särskilt mycket om cola. Så naturligtvis när jag nästan enbart går till affären för att köpa mig något gott, ja jag vet jag skulle sluta igen men ah... jag försöker, det går bättre, eller något. Hur som helst jag ville ha något att dricka till mina chips och tyckte att bara vatten skulle bli lite blekt och att päronsoda är gott men ingen sting i så tänkte jag att eftersom jag började tolerera Loka (och dylikt) efter förra sommaren så tänkte jag att det kanske kan vara en ide. Så nu sitter jag och dricker en Loka - Med Smak Av Päron, galet värre, jag vet... Skogsbär är helt okej också, hade tänkt att köpa ett 6 / 8 pack, hur många det nu är i dem med 33 cl pet-flaskor men de hade bara nya smaker eller sånt som jag inte direkt testat så vågade mig inte på dem. Köpte istället en massa olika 50 centilitare som jag skall testa. Blev en hel del mat också, för den som är intresserad.

Dagens Låt:
Pet Shop Boys – Integral (Live At The Mermaid Theatre)


Vad har det tagit åt mig ? Jag har börjat länka låtar till Spotify, måste verkligen fixa min hårddisk snart. Diggar dock funktionen att man kan skicka låtförslag till folk, tackar Charles för all skön musik han skickat den senaste veckan, nästan allt har varit hits.

No comments: