Saturday, June 19, 2010

Jag, Du & Byggmax...

Det känns som om det kommer ske en hel del framöver inom Byggmax, vad, hur och när är väl svårt att säga men många bollar som satts i rullning eller väntar på att sättas i rullning och se vad som händer när de väl kommit fram är ju en stor jävla fråga. Låt oss följa Byggmaxsagan på nära håll... Sidi, vi får ta och starta upp våran egna anläggning där vi kan ha små golfbilar att köra runt med, miss you man ! Du får komma och extra knega hos oss så vi får jobba ihop igen, var fan över 3 månader sedan.

2 comments:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

sv Jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig... eller jo! Directions Coral Red-toningen som finns att köpa på shock. Det är iaf något jag behöver :P

Noa said...

Fan jag vill också jobba på nått sånt där ställe...det verkar coolt och roligt :)