Thursday, June 24, 2010

Landslagshateri...

Landslag Som Lars Hatar:

* Italiens Herrar - Fotboll, det enda dessa jävla divor är bra på är att filma och ha fula och rejält slickade frisyrer med hårband. Det finns nog inget landslag som jag hatar mer än detta, jag bara vill spotta på dem. De är inte värda ett skit i mina ögon.

* Kanadas Herrar - Hockey, finns det något mer osportsligt och fulspelande lag i hockey ? Särskilt ibland U21:orna och deras jävla publik fyfan... nä efter VM-finalen när Markström blev pååkt flertalet gånger utan att det skedde ett skit så blev det fan droppen. Sjukaste är nog ändå att publiken satt och buade under OS i Vancouver när motståndarlaget i Cruling skulle lägga sina stenar, asså dubbel v-t-f ???

* Sen har vi några lag som jag stör mig på mest på grund av att de har extremt störande spelar i laget så som, snorungen Ronaldo i Portugal som bara mest gnäller hela tiden när det inte går som han vill, Puyol i Spanien med sin jävla frisyr. (Får återkomma, Italienarna har ballat ur).

No comments: