Wednesday, June 23, 2010

Jävla Visdomstand...

Då var det näst sista gången med denna psykolog, nu blir det snart att skeppas över till vuxenpsyk, förra gången för 2 år sedan gick det verkligen inte alls får hoppas att det går lite bättre denna gång. Känns ju bra att hon var oroad över mitt mående, bra att människan bryr sig men samtidigt känns det ju så där med tanke på att man verkligen får det bekräftat att det inte är så jävla bra, inte för att jag trott det. Jävla tandvärken gör det knappast bättre, det roliga är ju att jag mår bara sämre och sämre så äter jag för att "må bra" och så gör det bara mer ont i tänderna och så blir jag bara mer arg och mår ännu sämre, gött med negativa spiraler !

Även om jag tar mig framåt här i livet på alla dess vis och börjar komma till någonslags förståelse till varför jag mår som jag gör oftast så känns det ändå som det bara mest går utför ändå. Skall snart bege mig till Stockholm i ett par dagar så får hoppas att jag kan skingra tankarna lite och bara umgås med kompisar och ha det kul.
Msn gäckar mig,
Vill säga något,
Varken kan,
Får,
Eller orkar...

No comments: