Wednesday, June 16, 2010

Nu Vet Jag Hur Din Mamma Känner Sig...

Satan... min mun är så jävla brutalt våldtagen så det finns inte, det var en jävla pers att dra ut en visdoms tand låt oss säga att tänder vanligtvis står rakt upp så här: | men min visdomstand låg typ så här: |- mot min andra tand, alltså nästan helt vågrätt mot den andra tanden. Detta skulle kunna bli jobbigt framöver ifall den börjar komma fram så det var väl lika bra att dra ut skiten innan den började bråka på riktigt. Fick en jävla massa sprutor innan vi började och det behövdes lite mer innan allt kunde bli klart, fan mådde riktigt illa stundtals, skakig som fan och ett hjärta som ville arbeta lite mer än vad jag tyckte, allt var väl egentligen som det skulle eftersom de sa att min kropp skulle reagera så här men gjorde det ju knappast mindre jobbigt för det.

Hur som så skall tandläkaren och hennes undersköterska ha all cred för att vara sådana humanitärer och patientvänliga som de var, verkligen jätte viktigt i ett sånt jobb som deras då man ändå är i deras
våld och är vaken och medveten om vad som försigår... en varm och omtänksam hand som känner med en i svåra tider gjorde mycket fan hade varit bra mycket jobbigare utan lite mänsklig omtanke. Problemet var ju att min käft bråkar ganska mycket ibland och verkar som hela tiden att när tandläkaren är helt övertygad om att allt är lugnt och bedövat så är det alltid någon litet jävla ställe som inte är det och det blir antingen / eller, av & , inget jävla mellanläge, antingen känner man inget eller så strålar det genom hela kroppen. Sitter och äter glass och tycker synd om mig, mest för att jag inte får äta pizza imorgon ifall jag är ute i Kållered och inventerar. Måste äta mjuk mat under 10 dagar typ, så det suger ju ganska mycket...

1 comment:

Noa said...

räknas cola och snickers som mjuk mat då? :P