Sunday, June 20, 2010

Mongolida Fitthål...

Era mogolida fitthål, jag skall döda er !

Om någon undrar är jag trött, hungrig och har ont; lite varstans.

Snacka om att jag är ur balans, mitt badrum är en enda stor blodig röra (tidigare idag råkade jag dra i ett metallband i handen) skulle bara byta plåster och allt bara haverera, jag blev mer och mer förbannad och skit ligger över allt samtidigt som man försöker plåstra om sig själv blodar man ner allt, inklusive mig själv. Skulle till ICA, skall fortfarande dit, kommer ta ett tag innan jag somnar, börjar 5 imorgon...

Det ironiska är ju att desto längre jag kommer med mig själv desto mer fukkad blir jag när jag mår dåligt. Jag är inte direkt den som bara haverar ett rum så där, även om det inte är så allvarligt så är det en del att städa, har väl hänt att man våldat på tangentbord i frustration men detta är fan bortom allt, i min värld. Fan... jävla bajs hål, skit tand som skulle fitta till sig.

No comments: