Saturday, June 12, 2010

Legend...

Asså jag spricker bokstavligt talat över hur jävla mycket jag kan göra med min mobil. Några exempel:

* Jag var hos min bror och visste inte hur jag riktigt enklast skulle ta mig hem, nä men jag går helt enkelt in på min Reseplaneraren (Västtrafik) och klickar i för att den skall lokalisera närmsta hållplats utifrån vart min mobil befinner sig. Den hittar en hållplats och säger när och hur jag skall åka hem, när jag väl vet detta började jag knalla ut från huset och upp mot Vallhamra torg.

* Självklart blir jag osäkert på vart jag skall eftersom jag inte ser någon hållplats i närheten så då blir det bara att dra upp Google Maps där min applikation säger vart jag är och genom den kunde jag snabbt lokalisera vart hållplatsen var och inse att jag gick åt precis fel håll, vände och började spatsera mot hållplatsen.

* Den har en app för Text-tv så det är nice, då jag ibland (när jag väl tittar på tv) går in och kikar lite grejer, nu är man fan aldrig utan Text-tv.

* Den har typ allt och det är gratis och open source, sug på den du era jävla Applehoror !


No comments: