Friday, July 24, 2009

Den Förglömda Listan (3)...

Vardag:

* Ta mig till Valhalla och få tillbaka 100 kr för armbandet (brådis)

* Städa i vardagsrummet (organisera)
* Städa i köket
* Se till att jag har någonstans att bo nästa helg då jag skall upp till Stockholm (bra att vara ute i god tid, inte för att jag är det nu)
* Se till att någon tar min tid den 7-9:e aug så jag kan åka till Norge (nästan fixat, behöver bara konfirmera)

Mål:


* Sluta Med Chokladbitar - Det går...
* Sluta Med Cola På Jobbet - Det var ett tag sedan...
* Försöka Äta Mer Lagad Mat På Jobbet - Det går inte alls just nu.
* Börja Motionera Igen (Med Syster) - Vet inte när det blir av.
* Styra upp en karta så jag kan komma ut och springa

* Ta I Tu Med Min Analys Av Listan Och Se Om Man Inte Kan Bocka Av Något - Den får vänta, ett tag...

Lägenheten:

* Måla en sista gång i vardagsrummet (även socklar)
* Börja spackla i sovrummet
* Sätta upp mina tavlor
* Fixa Med Farmorsgardiner I Köket - Skulle vara skönt att slippa lite insyn.
* Fixa Mitt Sourroundljud - TVn behöver inkluderas ännu mer nu då TV-högtalarna suger brutalt.
* Städa Undan Kablar - De ligger ivägen.
* Köpa Väggfäste Till TVn - Hade varit nice att få upp den på väggen.
* Köpa En Ny Hatthylla - Den jag har är så jävla ful
* Sätta Upp Tvättställning I Badrummet - Tror jag får köpa mig en ny tvättställning bara.
* Lägga Ny Sten På Uteplatsen, Kanske Trall ? - Det är inte särskilt vackert just nu.

Pappersjobb:

* Gå Igenom Lite Mer Papper - Läsa igenom och sortera.
* Gå Igenom Min Black Book - Finns säkert en hel del att skriva där.

Ekonomi:

* Köpa Ny Dator ? - När det blir av vet jag ej, måste jag ha en ny ?
* Köpa GTA 4 - Känns som om jag slutat spela...
* Köpa Fallout 3 ? - Vet fortfarande inte....
* Börja Med Något Slags Sparande Och Titta In På Pensionspengar - Kan vara bra till framtiden.
* Budgeten - Kan vara bra att styra upp en men ah...

Färdigt:

Fixa så att jag lägger undan minst 1000 kr i månaden (om inte mer) - Blev 2000 i månaden, den 26:e varje månad.
Börja fixa på mitt testamente / sista önskningar bara utifall någon skulle bomba mig

Sätta Upp Hållaren Till Duschslangen - Köpt en ny och den sitter, ett tag framöver.
Ringa ComHem - Sa upp min telefoni för ett bra tag sedan.

1 comment:

Noa said...

hehe, om jag lade undan 2000 kr i månaden skulle jag ha 1150 att leva för varje månad. funkar kanske, men inte för mig :(