Sunday, July 12, 2009

Besviken (Skall Det Vara Så Svårt)...

Fan asså jävla skitmarkeringar ! Försökt springa en slinga på 15 km i närheten av Angered men det gick jävligt dåligt förra gången jag sprang och jag trodde naturligtvis att jag bara tagit av fel och tänkte att nästa gång jag tar och springer där så skall jag ta av rätt men det visar sig vara fel också, fattar inte vart i helvete spåret skall gå någonstans. Har försökt kolla på nätet för att se ifall jag kunde hitta några kartor på några slingor eller dylikt men icke ! Störande som fan, vill bara ha ett spår som är minst 1 mil som inte ligger allt för långt hemifrån. Är det så mycket begärt ? Räknade lite på det och verkade som om jag sprang mer joggade eftersom jag hade väntat mig att ta en betydligt längre sträcka än futtiga 4 km som blev avverkad på runt 23 minuter. Behöver naturligtvis poängtera att jag det väldigt lugnt och sprang verkligen inte min fulla kapacitet samt att jag har inte heller sprungit på ett tag.

No comments: